Re: Problem z ASROCK K7VT4A

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Thu 08 May 2008 - 14:02:00 MET DST

Norbert Komorowski pisze:
> Witam,
> jest sobie dość leciwy już komputerek jednak do tego czasu działał dobrze.
> Siedzi na nim AthlonXP 1,8, 128RAM, Radeon 9200SE. Od teraz nie wstaje, tzn
> kręci wiatrakami, pali się dioda Power, jednak komputer nie uruchamia się.
> Sprawdziłem RAM - ok, nie jestem pewny co do grafiki ale wsadziłem dwie inne
> i też lipa. Podłączyłem głośniczek w gniazdo speaker1, odpiąłem wszystko
> (ram, grafikę, dyski) co dziwne płyta nie piszczy. Obstawiam wię MB, ale czy
> słusznie?
>
> Za wszelkie info Dzięki

Mam ta płytę i miałem taką sytuację - pomógł reset biosu i zamiana
miejscami modułów pamięci RAM. Płyta nie chciała wstać przez tydzień -
żadnych pisków, nic... Nie potrafię tego wyjaśnić:( Po tygodniu wstała i
tak już chodzi od 3 lat bezwaaryjnie

|TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
|e-mail: d3bkowskiNOSPAM@gmail.com       |