Problem z ASROCK K7VT4A

Autor: Norbert Komorowski <norbertkomorowski_at_gmail.com>
Data: Thu 08 May 2008 - 08:12:58 MET DST

Witam,
jest sobie dość leciwy już komputerek jednak do tego czasu działał dobrze.
Siedzi na nim AthlonXP 1,8, 128RAM, Radeon 9200SE. Od teraz nie wstaje, tzn
kręci wiatrakami, pali się dioda Power, jednak komputer nie uruchamia się.
Sprawdziłem RAM - ok, nie jestem pewny co do grafiki ale wsadziłem dwie inne
i też lipa. Podłączyłem głośniczek w gniazdo speaker1, odpiąłem wszystko
(ram, grafikę, dyski) co dziwne płyta nie piszczy. Obstawiam wię MB, ale czy
słusznie?

Za wszelkie info Dzięki