Re: IBM/Lenovo T6x - czy wart swojej ceny

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Wed 07 May 2008 - 20:54:24 MET DST

> Używam od dluzszego czasu T42p , od pol roku mam tez T60 - wydaje mi sie
> ze t60 jest jakis ciut "niedokonczony" w porownaniu z t42, ale nadal
> trzyma fason thinkpada i jest naprawde solidnym sprzetem.
> z wlasnego doswiadczenia wiem, zejako laptop do mobilnej pracy bije na
> glowe wszystkie inne, nawet drogie zabawki typu (vaio , macbook).
> zarowno t60 jak i t42p uzywam bardzo czesto w bardzo ciezkich warunkach na
> budowach, w zasyfionych barakach itp. sprawuja sie doskonale w
> przeciwienstwie do blyszczacych zabawek, ktorych uzywaja moi znajomi (i
> ciagle na nie narzekaja)

ciezko sie nie zgodzic.
sam przyznaje ze T61 ktora mam obecnie jest lekko slabsza niz T42 ktora
mialem ostatnio.
ale nadal jest to bardzo dobry i solidny sprzet. zobaczymy co bedzie dalej,
choc trzeba przyznac ze Lenovo troche z ceny spuscilo z tego co widze np po
cenach Rxx ktore sa juz coraz tansze.
i dobrze bo to calkiem przyzwoity sprzet w tej klasie cenowej.

--
pzdr
piotrek