Re: IBM/Lenovo T6x - czy wart swojej ceny

Autor: pawel <tt_at_g.pl>
Data: Wed 07 May 2008 - 19:20:59 MET DST

> Jakie są wasze opinie?
>
> Jakie inne odpowiedniki T6x polecacie?

Używam od dluzszego czasu T42p , od pol roku mam tez T60 - wydaje mi sie ze
t60 jest jakis ciut "niedokonczony" w porownaniu z t42, ale nadal trzyma
fason thinkpada i jest naprawde solidnym sprzetem.
 z wlasnego doswiadczenia wiem, zejako laptop do mobilnej pracy bije na
glowe wszystkie inne, nawet drogie zabawki typu (vaio , macbook).
zarowno t60 jak i t42p uzywam bardzo czesto w bardzo ciezkich warunkach na
budowach, w zasyfionych barakach itp. sprawuja sie doskonale w
przeciwienstwie do blyszczacych zabawek, ktorych uzywaja moi znajomi (i
ciagle na nie narzekaja)