Re: Dysk sieciowy -- jaka obudowa?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Wed 07 May 2008 - 13:15:19 MET DST

www.allegro.pl/item355280055_welland_me_747gk_z_interfejsem_gigabit_lan_gw_fvat.html

> Część "Inteligencja" nie weryfikowałem tego na stronie producenta.
> Może wprowadziłem trochę w błąd, gdyż to oprogramowanie zapewnia pełne
> wsparcie, ale jest napisane wbudowane, a nie dołączone, więc sam już nie
> wiem.

Miałem do czynienia z poprzednim modelem o numerze 740 dodysków PATA i 100
Mb/s. Wkładasz dysk instalacyjny i wyciągasz ze zmapowanymi dyskami. TCP/IP
nie ma z tym nic wspólnego, te kieszenie nie mają adresu IP, więc nie
zrobisz z nich np. serwera ftp. Oczywiście firmware też w tym jest.

> A możesz podać jak to się sprawuje w praktyce. Nie ma problemu by to
> trzeba było instalować, ważne by chodziło pod Vistą i później był a prosta
> obsługa (najlepiej widoczne jako normalny dysk).

Nie próbowałem tego pod Vistą. Jeszcze jej wtedy nie było.

> I jak z wyłączaniem dysku w takiej obudowie, jak jest z parkowaniem
> głowic.

Parkowanie głowic od dawna nie jest problemem.