Re: Dysk sieciowy -- jaka obudowa?

Autor: Qba <qba7_at_op.pl>
Data: Wed 07 May 2008 - 11:28:13 MET DST

MC pisze:

> Z tego co mi się wydaje, że wiem - to Welland 747 jest na chipsecie
> NDAS, a to bydlę nie używa TCP/IP. Samo się mapuje w czasie instalacji.
> Może napiszesz skąd masz te rewelacje o TCP?

www.allegro.pl/item355280055_welland_me_747gk_z_interfejsem_gigabit_lan_gw_fvat.html

Część "Inteligencja" nie weryfikowałem tego na stronie
producenta.

Może wprowadziłem trochę w błąd, gdyż to oprogramowanie
zapewnia pełne wsparcie, ale jest napisane wbudowane, a nie
dołączone, więc sam już nie wiem.

A możesz podać jak to się sprawuje w praktyce. Nie ma
problemu by to trzeba było instalować, ważne by chodziło pod
Vistą i później był a prosta obsługa (najlepiej widoczne
jako normalny dysk).

I jak z wyłączaniem dysku w takiej obudowie, jak jest z
parkowaniem głowic.

Pozdrawiam
Qba