Re: Jaki kupić dysk twardy?

Autor: Brodi <madmax81_at_ilovespam.interia.pl>
Data: Tue 06 May 2008 - 23:38:44 MET DST

nom pisze:
> W pracy ma różne dyski 160, 250Gb, seagate, WD Caviar, pracują dość
> głośno, nawet glośniej niż mój stary Caviar 80GB. Teraz kupiłem samsunga
> 160GB i pracuje bezgłośnie, ale strasznie wibruje (chyba, że leży na
> gąbce). :-)
> Więc i tak źle i tak niedobrze. :D

nie wiem co wy z tym hałasem ? u mnie i tak wszystko zagłuszają
wentylatory z zasilacza i CPU, zresztą zakładasz słuchawki czy włączasz
wieżę i po problemie :]

dla mnie najważniejsze jest bezpieczeństwo danych, głównie wpływa na nie
MTBF ( o ile producent podaje , bo samsung NIE podaje ), gwarancja też
robi swoje - 5 lat, no i najważniejsze SZCZĘŚCIE :].
Dlatego kupuje jedynie WD i Seagate od wielu lat i jeszcze mnie nie
zawiodły. To dwaj czołowi producenci dysków.