Czytnik kart i brak możliwości kasowania plików

Autor: Grzegorz K. <grego69_at_op.pl>
Data: Tue 06 May 2008 - 23:21:14 MET DST

Witam,
Dziwna sprawa. Od pewnego czasu używam czytnika kart jakiś no-name chyba
bo nie mogę znaleźć nazwy o oznaczeniu USB2.0 to All-in-1 card reader,
taki przeźroczysty. Kiedy podepnę go do stacjonarnego kompa (Win XP
prof), mogę czytać dane z karty SM 64 MB, ale nie mogę ich kasować.
Kiedy ten sam czytnik podepnę do laptopa (też win xp ale home), mogę
czytać i kasować. Co może być powodem braku możliwości kasowania na tym
pierwszym sprzęcie?
Pozdrawiam,
Grzegorz