Re: Potrzebny komputer

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Tue 06 May 2008 - 08:48:03 MET DST

Użytkownik "SFF" <anyuser@anycompany.com> napisał w wiadomości
news:fvndr1$hba$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> "Artur(m)" <musicm@interia.pl> wrote in message

> Wg mnie forma tego apelu przyniosła więcej szkody niż pożytku dla tej
> fundacji.

Jedynie co można zarzucić "wątkodawcy", to że napisał na Nie Tę Grupę
Jedynie to nic więcej!
Pozostałe teksty wyglądają na obronę firmy.

> Pobieżne przejrzenie syntetycznego sprawozdania finansowego zajmuje raptem
> kilka minut, więc nie jest bardzo obciążające czasowo.

Nawet, gdyby parę minut - też by mi się nie chciało.

> A decydując się na wsparcie warto przyjrzeć się jakimi kwotami organizacja
> obraca i na co przeznacza środki (również porównawczo do roku 2006).

Słuszna linię przyjął twój rozsądek.
Ja jednak, jak daje na tacę, (sprawdzić, czy nie ksiądz:)) nie analizuje
"czy moja ofiara pójdzie na Maybacha
czy na wakacje dla biednych dzieci. Zostawiam to sumieniu obdarowanego,
...lub nie płacę.

Godne pochwały stanowisko.

Pozdrawiam
Artur(m)