Re: Szansa trafienia martwego piksela

Autor: Tomasz Fabiszewski <tomfab_at_aster.pl>
Data: Mon 05 May 2008 - 19:52:45 MET DST
Message-ID: <481f4979$0$15124$f69f905@mamut2.aster.pl>

Użytkownik "Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> napisał w wiadomości
news:Xns9A94CCE1F625adresutuniema@127.0.0.1...
> "Tomasz Fabiszewski" <tomfab@aster.pl> Odpowiedz na
> news:481dd1bb$0$15093$f69f905@mamut2.aster.pl:
>
>
>> Może Ci w sklepie nakłamali albo twoi dystrybutorzy mają Ciebie dość.
>
> Przeczytaj sobie karte gwarancyjną. Nie ma już tam zapisu o 30 dniach.
>
>> http://pl.lge.com/ir/html/ABboards.do?action=read&group_code=AB&list_code
>> =PRE_MENU&seq=5254&page=11&target=pressreleases_read.jsp
>>
>> Nigdzie nie ma informacji o zaniechaniu tej formy promocji. Mój opiekun
>> w LG też mi o tym nie wspominał. A moi dystrybutorzy nadal bez gadania
>> przyjmują mi LG z badami ( ostatnio wysyłałem model 194wt 28.04) i
>> wymieniają na nowe.
>
> Nie spotkałem się jeszcze z żadnym z dystrybutorów LG który by przyjął do
> swego serwisu monitor LG. Wszystkie większe hurtownie - Action, AB, ABC
> Data,
> Incom itp, odmawiają przyjęcia wszystkiego co ma zawnętrzną gwarancje
> produceta. Dotyczy to zwłaszcza monitorów. Nawet nie obowiązuje wtedy
> procedura DOA.

LG biorę w abcdata i jakoś wymieniają traktujemy to normalnie jako DOA.

Pozdrawiam
Received on Mon May 5 19:55:08 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 05 May 2008 - 20:51:01 MET DST