Re: Szansa trafienia martwego piksela

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Sun 04 May 2008 - 20:08:24 MET DST

"Tomasz Fabiszewski" <tomfab@aster.pl> Odpowiedz na
news:481dd1bb$0$15093$f69f905@mamut2.aster.pl:

> Może Ci w sklepie nakłamali albo twoi dystrybutorzy mają Ciebie dość.

Przeczytaj sobie karte gwarancyjną. Nie ma już tam zapisu o 30 dniach.

> http://pl.lge.com/ir/html/ABboards.do?action=read&group_code=AB&list_code
> =PRE_MENU&seq=5254&page=11&target=pressreleases_read.jsp
>
> Nigdzie nie ma informacji o zaniechaniu tej formy promocji. Mój opiekun
> w LG też mi o tym nie wspominał. A moi dystrybutorzy nadal bez gadania
> przyjmują mi LG z badami ( ostatnio wysyłałem model 194wt 28.04) i
> wymieniają na nowe.

Nie spotkałem się jeszcze z żadnym z dystrybutorów LG który by przyjął do
swego serwisu monitor LG. Wszystkie większe hurtownie - Action, AB, ABC Data,
Incom itp, odmawiają przyjęcia wszystkiego co ma zawnętrzną gwarancje
produceta. Dotyczy to zwłaszcza monitorów. Nawet nie obowiązuje wtedy
procedura DOA.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski