Re: System zamyka się, komputer nie wyłącza się

Autor: <kokopiko_at_gmail.com>
Data: Mon 05 May 2008 - 17:50:34 MET DST

> czy były problemy przy instalacji?
>
> co ja bym zrobił?
> wyłączył co zbędne w bios
> zainstalował system na nowo, stery od płyty głównej, potem grafa
> sprawdził czy wyłącza się
> jeżeli nadal nie, zapodałbym windows update

Dziękuje Kolego za jedyną sensowną odpowiedź w cały steku marnych i
bezwartościowych wypocin tych gimnazjalistów.
Widzę, że grupa zeszła leciutko na psy. Dawno tu nie zaglądałem.
Dzieci neostrady weszły do usenetu.

Tak, podczas instalacji miałem problem związany z niemożnością
odczytania pliku z płyty przez cd-bąka, na co zareagowałem włożeniem
płyty wiernej kopii mojej instalki CD.
W takim razie, jadę z tym koksem na nowo.

Pozdrawiam serdecznie.