Re: notebooki poleasingowe IBM - uwaga na firmę AG z Poznania

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 05 May 2008 - 09:00:38 MET DST
Message-ID: <fvmbal$f9l$2@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

To może w tym wątku inne takie nierzetelne firmy będziemy podawać.
Ze swojej strony nie polecam firmy Negustor http://www.negustor.pl/ z
Torunia/Bydgoszczy.

Z moich przygód:

Zakup IBM A22.
po 3 tygodniach awaria sprzętu. Kilkukrotne naprawy (w tym ostatnia
trwająca prawie 3 miesiące) i wymiana sprzętu.

Wymiana na T40 (z dopłatą):
Po 8 miesiącach padł mostek południowy. USB chodziło na 1.1 pomimo
obsługi 2.0.
Lapek oddany do naprawy w serwisie tej firmy.
Sklep się opierał ale w końcu naprawili. Mostek naprawiali bo takie było
moje wskazanie (nie do końca się z nim zgadzali), a przy okazji podobno
jeszcze grafikę ruszyli.

3 tygodnie i odbieram lapka. Zawiesza się, resetuje i inne niespodzianki.

Lapek wraca do ich własnego serwisu.
Czekam kilka dni i odbieram lapka (rzekomo naprawiony i po testach).
No i teraz najciekawsze:
Lapek się w ogóle nie włącza (ani ani kablu ani na baterii), brak
zatrzasku zabezpieczającego baterię, uszkodzony dysk twardy.

Nie chcą oddać kasy (chcą naprawiać do skutku), interweniował Rzecznik
Konsumentów ale też go olewają. Prawdopodobnie sprawa zakończy się w sądzie.

A pomyśleć, że na początku działał stabilnie tylko USB szwankowało.
Teraz mam ozdobę na półce (do czasu zakończenia sprawy).

-- 
I wszystko jasne :)
GG  - 2539855
http://www.bezpieczenstwo-osobiste.com/
Received on Mon May 5 09:09:02 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 05 May 2008 - 09:51:02 MET DST