Re: notebooki poleasingowe IBM - uwaga na firmę AG z Poznania

Autor: icek <icek2_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 04 May 2008 - 21:39:08 MET DST

Michal pisze:
> Witam,
>
> W związku z moimi planami zakupu poleasingowego notebooka serii T4x,
> zainteresowałem się ofertą firmy AG z Poznania. Cytując ich opis ze strony:

a ja powiem Tobie
ze pół roku temu kupiłem u nich della
na wysyłke
wszystko idealne, zgodnie z opisem
totalna żyleta, bateria 3h trzyma
lux
i z czystym sercem polecałem tą firmę moim znajomym

ale miałem podobną akcje jak Ty, tylko z inną firmą akurat blisko mnie
(nie jestem z poznania)
lapciak IIgiej kategorii - molizwe ryski.. pojechałem
a tam dziura w matrycy na srodku wielkosci groszku :)

--
pozdros
icek