Re: Podkręcanie E8200 bez zmian napięć

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Sun 04 May 2008 - 11:19:54 MET DST

> Jesli podkręcony Core 2 Duo E8200
> 2.66 GHz (FSB = 333; DDR2 @ 800)
> na
> 3.26 GHz (FSB = 400; DDR2 @ 960)

Witam,

Zaktualizowałem BIOS na płycie i pojawiła się w nim
niespodzianka - nowa opcja - mozliwość zmiany wyłącznie
mnożnika procesora z 8x na 8.5x (czyli z 2.66 na 2.83 GHz).

Czy dobrze myślę, że jest to najbezpieczniejszy sposób
podkręcania (przynajmniej w tak niewielkim zakresie),
tzn. najmniej wszelakich problemów może wystąpić,
a jeśli ew. wystapią, to diagnoza jest łatwa
do postawienia - CPU i nic innego?

Chyba aż grzech nie skorzystać z tej funkcji, prawda?

Dzięki,

latet