Re: Potrzebny komputer

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Sun 04 May 2008 - 07:45:27 MET DST

On 3 Maj, 12:37, PSYLO <psylo.wytni...@o2.pl> wrote:
> IMHO lekko przesadzacie z tymi lamentami, tym
> bardziej, że nie jest to żaden zagrożony wyginięciem gatunek.
Wikipedia: Ochrona -> Objęty ochroną gatunkową.

On 3 Maj, 23:44, "Gil" <gilboaWYTNI...@vp.pl> wrote:
> Jerzyki nie skladają jaj w budkach. Gniazda robią na murach.
Wikipedia: Gniazdo -> W szczelinach skał, w mieście we wgłębieniach
murów, bardzo rzadko w dziuplach lub BUDKACH LĘGOWYCH.

Panowie! Myślałem na początku, że odpowiedzi są przemyślane o odczułem
nawet pewną satysfakcję, że gość trafił na dociekliwych. Ale mimo
wszystko postanowiłem sprawdzić, no i co widzę? Lenistwo i
niekompetencję, bo wystarczyło 15 sek. w Googlu.
Pozdr. - J