Re: Potrzebny komputer

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 03 May 2008 - 12:37:54 MET DST

biuro@transmisja.szczecin.pl pisze:
> Zainstalowane są 4 kamery wewnątrz budek. Niestety brak komputera żeby
> online pokazać wszystkie wnętrza, są tylko obrazy z dwóch gniazd - a
> mogłyby być wszystkie 4.

Po pierwsze - NTG.
Po drugie - dorzucę moje "dwa grosze". Fundacji przyjmującej 1% podatku
i "utrzymującej" kilkaset zwierząt (dane z waszej strony internetowej)
nie stać na komputer za 400-700 zł? I czemu to ma właściwie służyć, czy
chodzi jedynie o możliwość pokazania w internecie obrazu z gniazda tego
ptaka? Jeśli tak, to IMHO lekko przesadzacie z tymi lamentami, tym
bardziej, że nie jest to żaden zagrożony wyginięciem gatunek.

> - i tak Vobis odmówił Fundacji przekazania/użyczenia komputera do
> realizacji projektu. Producent komputerów nie ma jednego wolnego dla
> takiego edukacyjnego projektu...

I szczerze mówiąc wcale im się nie dziwię, sam postąpiłbym podobnie. Na
szczęście Vobis ma odpowiednie priorytety i z tego co mi wiadomo, to
zdarzało się im już przekazywać komputery dla chorych dzieci, co ma
znacznie większe znaczenie. Nie podoba mi się takie robienie im
"antyreklamy" z powodu braku chęci przekazania komputera do jakichś
obserwacji jakiegoś ptactwa.

--
_PSYLO_       |  http://www.cafepc.pl
Gad: 5563748  |  http://www.psylo.xin.pl