Re: Duży moniotor LCD dla webdesignera

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 03 May 2008 - 22:27:41 MET DST

Tom01 pisze:
> Jeśli projektant będzie widział grafikę
> zniekształconą kolorystycznie przez kiepski monitor, to klient, który
> akurat trafi się z monitorem "odjeżdżającym" w tą samą stronę, będzie
> widział efekt spotęgowany.

Tak, tak, wiem, tylko Eizo ;-)

Sposób jaki podałem wykorzystuję od dłuższego czasu z powodzeniem (to
tak dla kontrastu dla Twojej wypowiedzi, bo z praktycznego punktu
widzenia). Wcześniej pracowałem wyłącznie na PVA, a nieraz po zobaczeniu
projektu na matrycy TN łapałem się za głowę. Kiepski monitor uczy
"pokory" w lekkich gradientach itp. Takie jest moje skromne zdanie i
możesz się z nim nie zgadzać. Najwygodniejszym rozwiązaniem by był IMHO
tandem dwóch monitorów, w tym jednego z matrycą TN.

--
_PSYLO_       |  http://www.cafepc.pl
Gad: 5563748  |  http://www.psylo.xin.pl