Re: Duży moniotor LCD dla webdesignera

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Sat 03 May 2008 - 21:26:00 MET DST

PSYLO pisze:
> Odnośnie webdesignu - zainwestuj (przynajmniej dodatkowo) w monitor "dla
> mas", czyli coś popularnego na matrycy TN. Dlaczego? Ano dlatego, że
> będziesz projektował strony, które 90% użytkowników będzie oglądało
> właśnie na tanim, popularnym monitorze, a nie na specjalistycznym za 4
> tys. zł.

Bzdury!

Im monitor wyższej klasy, tym jest bardziej neutralny. Jednocześnie
błędy, które będą widzieć użytkownicy różnych gratów rozjechanych w
różne strony będą "pośrodku". Jeśli projektant będzie widział grafikę
zniekształconą kolorystycznie przez kiepski monitor, to klient, który
akurat trafi się z monitorem "odjeżdżającym" w tą samą stronę, będzie
widział efekt spotęgowany.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!