Re: Podkręcanie E8200 bez zmian napięć

Autor: newsy z onetu <newsyzonetu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 May 2008 - 17:07:06 MET DST

> Inna rzecz, że kręcę tylko eksperymentalnie, i widzę, że zysku
> z wydajności się nie odczuwa wcale. Nawet część syntetyków
> nie pojazuje zysków (PC Mark-04), a niektóre testy marny
> np. WinRar 705 ---> 841 KB/s.

core 2 duo 2.66 GHz -> 3.26Ghz?
myślałem, że c2d "pecetowe" i na fsb 333MHz takie wydajne, ja na
laptopie z c2d 1.83GHz mam ok 1MB/s w winrarze (oczywiście
wielowątkowo), windows XP, jeden rdzeń coś ok 700KB/s.. też 800MHz
więcej + FSB + pamięci + chipset pewnie an płycie powinno sprawiać o
wiele większą różnicę..
na A64 x2 4800+ 2.5GHz@3.2GHz mam coś ok 1.3MB/s w winrarze
(wielowątkowo oczywiście)
więc coś wyjątkowo słabe te wyniki, coś może masz nie-tak..