Re: Lenovo/IBM

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Fri 02 May 2008 - 20:29:10 MET DST

> NA oku mam IBMa R61i T7250 i N200 T7300 lub 8100.
> Oba modele są w granicach 3000 zł i oba mają bardzo zbliżone parametry.

z tych modeli to wg mnie tylko seria R

> Czy się generalnie różni seria R61 od N200, pomijając
> że w R jest TrackPoint i touchpad i ponoć zaczepy matrycy są aluminiowe a
> nie plastikowe
> jak w N200 ?

po pierwsze to nie aluminium:)
jakis stop magnezowo tytanowy czy cos kolo tego:) generalnie bedzie to
podobne rozwiazanie jak w seri T wiec teoretycznie wywijac notebookiem za
matryce mozesz i sie wylamac nic nie powinno. pisze teoretycznie bo Rka nie
wywijalem a paroma z seri T tak:)

po drugie seria R to kontynuacja tego co robil IBM pare lat temu, natomiast
seria N to seria wymyslona juz przez Lenovo jako ten najtanszy segment.
generalnie segmenty ida w kolejnosci N, R, T i X (T i X sa jakosciowo mozno
zblizone natomiast roznia sie wymiarami i masa ale tez osiagami, tutaj juz
trzeba wybrac na czym komus najbardziej zalezy:)

tak ze jak bym bral Rke, cenowo naprawde coraz lepiej wyglada na tle
konkurencji pytanie tylko czy Lenovo sobie nie poszlo gdzies na skroty i nie
oszczedzilo na czyms za bardzo:)

--
pzdr
piotrek