Re: Pytanie do "do?wiadczonych"

Autor: J B <cyb_at_zyd.pl>
Data: Thu 01 May 2008 - 18:37:14 MET DST

Niestety ustawialem zworkami na plycie mnoznik , FSB, napiecie rdzenia i
lipa z tego, nie wstaje :(.
Chyba jednak kosz.
Pozdrawiam
Jacek B
Użytkownik "fArmer" <Bartek.Pasierb@gmail.com> napisał w wiadomości
Miałem podobny problem z takim samym prockiem (kilka informacji:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_AMD_Athlon_XP_microprocessors ),
jeśli dobrze pamiętam to wystarczy w biosie na sztywno ustawić mnożnik
i fsb. Tutaj mnożnik: 12,5 fsb:133.
Z tego co piszesz wynika że fsb domyślnie ustawione jest na 100.
Jeśli tylko uszkodzenie nie jest poważne procek powinien działać
BTW. od kilku lat ten procek u mnie chodzi na 12x166 ;)

pozdrawiam
fArmer