Update biosu - pytania...

Autor: <xaverifm_at_gmail.com>
Data: Thu 01 May 2008 - 18:08:17 MET DST

Witam,
Niedawno nabyłem płytę główną MSI-7060. Z danych jakie pokazuje Sandra
oraz Everest wynika, że płyta była zrobiona dla firmy MEDION. BIOS
jest okrojony, w stosunku do tego co widać w instrukcji producenta
(Microstar International). Nie ma np. możliwości ustawienia timingów
ramu, czy taktowania procesora. LiveUpdate ze strony MSI podaje, że
jest nowszy bios i chętnie bym go zainstalował. Tylko nie wiem, czy
nie będzie problemów (?). Model płyty niby ten sam, ale jednak się
różni - np. nie ma wlutowanych gniazd SerialATA.
Chip biosu wlutowany na płytkę, a nie w podstawce - w razie nieudanego
update = kicha ?
Ryzykować?