Re: Laserówki kolorowe

Autor: moscal moscal <qms.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 01 May 2008 - 14:58:06 MET DST

Michal AKA Miki <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał(a):

> Użytkownik "moscal moscal" <qms.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> nie wiem, do czego uzywasz tej drukarki, ale nie powiedzialbym, ze jakosc
> jest kiepska... moze srednia, lub nienajlepsza :)
> Do fotografii nie bardzo sie nadaje (jak wiekszosc tanich laserow), ale do
> rysunkow, wykresow, papierow firmowych, dyplomow itp - jak najbardziej...

ano do wszystkiego:) z ta srednia to wedlug mnie wielke naduzycie;p
chiba, ze chodzi ci o jakosc wydrukow czarnobialych to tu jest powiedzmy ok.
ale kolor toz to gorzej niz najtansza atramentowka.. odwzorowanie kolorow jest
po prostu nieporozumieniem... a szybkosc z jaka koncza sie tonery to hoho;)

> Mam u siebie 2 takie - dzialaja bezawaryjnie od 2005 roku.

ja jedna i nigdy wiecej takich bubli;)

> Fakt, ze komplet oryginalow (4szt) to niecale 800zl netto, takze drozsze niz
> obecnie drukarka.

zastepcze tez rewelacyjnie nie wychodza:(

> Jedna rzecz mnie tylko zastanawia w tych drukarkach.... jakos NIGDY nie
> zdarzylo nam sie, aby wymienic jeden kolor - zawsze jakos tak to wychodzilo,
> ze drukarka pokazywal WSZYSTKIE 3 kolory puste dokladnie w tym samym
> czasie... A takich kompletow juz poszlo co najmniej kilkanascie

eee to u nas juz bylo raz blekitny (czyt. niebieski;), pozniej za tydzien
kolejne dwa;)