Re: Laserówki kolorowe

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Thu 01 May 2008 - 01:14:55 MET DST

Użytkownik "moscal moscal" <qms.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fv7ua5$npv$1@inews.gazeta.pl...

> co do tego modelu HP 2600n to odradzam, mamy w robocie, jakosc kiepska,
> tylko
> windows (dziwne stery sieciowe), zamienniki te ktore mamy tylko pogorszyly
> jakosc.. a koszt oryginalnych to kosz drukarki lub troszke wiecej;)

nie wiem, do czego uzywasz tej drukarki, ale nie powiedzialbym, ze jakosc
jest kiepska... moze srednia, lub nienajlepsza :)
Do fotografii nie bardzo sie nadaje (jak wiekszosc tanich laserow), ale do
rysunkow, wykresow, papierow firmowych, dyplomow itp - jak najbardziej...

Mam u siebie 2 takie - dzialaja bezawaryjnie od 2005 roku.
Fakt, ze komplet oryginalow (4szt) to niecale 800zl netto, takze drozsze niz
obecnie drukarka.

Jedna rzecz mnie tylko zastanawia w tych drukarkach.... jakos NIGDY nie
zdarzylo nam sie, aby wymienic jeden kolor - zawsze jakos tak to wychodzilo,
ze drukarka pokazywal WSZYSTKIE 3 kolory puste dokladnie w tym samym
czasie... A takich kompletow juz poszlo co najmniej kilkanascie

Pozdrawiam
Michal