Moduł TurboMemory jako konwencjonalna pamięć nieulotna

Autor: kffiatek <kffiatek.no_at_spam.op.pl>
Data: Thu 01 May 2008 - 13:16:33 MET DST

Czy można użyć modułu TurboMemory w Compal JFL92 jako pamięci nieulotnej
(jak pendrive) i umieścić na niej rejestr systemu oraz jakieś częściej
używane programy. Z tego co czytałem, wydaje mi się, że będzie to lepsze
przy 4GB pamięci RAM niż używanie tego modułu w klasyczny sposób. A może
to głupi pomysł na podniesienie wydajności?
Chciałbym wiedzieć czy taki zabieg jest do zrobienia zanim kupię ten moduł.

pozdrawiam

--
Kffiatek