Re: Upgrade kompa - co kupic? - potrzebne LPT, COM, IDE

Autor: bobb <bobb_at_go2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:59:15 MET DST

niedawno wymienialem swoj sprzet i teraz jestem bardzo zadowolony

Athlon 64 X2 5200+ BOX -370zet
plyta Gigabite GA-M56S-S3 - 210zet ma wszystkie wyjscia ktore sa ci
potrzebne i kilka innych :)
2 x 1GB DDR2 - 130 zet
grafika Gforce 7600GT PciEx -mialem stara wiec nie wiem ile kosztuje ale
pewnie za 300 zet powinienes juz kupic
wszystko razem okolo 1000zet wszystko nowe 3 lub 2 lata gwarancji

raczej powinienes zmienic zasilacz ale kto wie moze stary da rade cena
nowego od 100 do 200

procesorek chodzi spokojnie na 6000+ wiec zaoszczedzilem okolo 200zet:)

W takiej konfiguracji Wiedzmin chodzi mi plynnie w rozdzielczosci 1440x900
na max detali wiec na dzien dzisiejszy wg mnie wystarczy

pzdr marek

Uzytkownik "Ciacho" <ciacho17@USUN_TOgo2.pl> napisal w wiadomosci