LCD a komfort pracy

Autor: Radi29 <radzinov_at_yahoo.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:58:57 MET DST

Witam
od miesiaca jestem posiadaczem monitora LCD LG 19"(L1919S) wczesniej
uzywalem 17" Hyundaii Q770 i moglem przy nim siedziec 12h bez wiekszego
zmecznia oczu (1024x768), kompa glownie uzywam do internetu gram
sporadycznie. Niestety caly problem polega na tym ze na monitorze LCD
ktory mam teraz pracowac mozna tylko w rozdzielczosci 1280x1024 a przy
tej rozdzielczosci jakos siadaja mi oczy, przegladanie www to koszmar,
ekran zbyt jasno wali po oczach, nawet po zmniejszeniu jasnosci w
ustawieniach, zreszta kombinowalem juz na rozne sposoby z ustawieniami i
nic to nie daje:( zastanawiam sie nad zmiana monitora na jakas dobra
17"LCD ale czy bede mogl wtedy ustawic ekran na 1024x768? bo teraz kazda
inna mniejsza rozdzielczosc od 1280x1024 powoduje przeskalowanie ekranu
i wyglada to wszystko tragicznie ze nie da sie tak pradcowac:( szczerze
mowiac jestem juz w tym zagubiony i nie wiem co zrobic zeby patrzalo mi
sie w monitor z przyjemnoscia tak jak kiedys

z gory dzieki za wszelkie sugestie i pomoc w rozwiazaniu tego kryzysu:)
pozdrawiam
Radek!