Re: Wyszukiwarka laptopów

Autor: Freddie28 <freddie28_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:56:36 MET DST

> To tez niezbyt logiczne, poniewaz autor sugeruje ze IBM dopiero sie
> "wyprzedaje chinczykom", czyli na dzien dzisiejszy jeszcze jakosc laptopow
> Lenovo/IBM jest dobra, ale nie wiadomo jak bedzie z ta jakoscia za 5 lat.

Oj panowie.. Wystarczy pomyśleć w sposób biznesowy. Jeżeli biznes się
dobrze kręci to się go nie sprzedaje tylko na nim zarabia. A skoro
sprzedają ten biznes to znaczy, że biznes przestał się dobrze kręcić - albo
siadła im jakość albo inni producenci zaczęli ich za bardzo cisnąć swoimi
wyrobami i ci doszli do wniosku, że nie dadzą rady więc się pozbyli
biznesu/kłopotu. Dla mnie to jest wyraźny sygnał "rynkowy", że trzeba
uważać, bo można się sfrajerować na zakupie danego produktu. Przypominam,
że IBM zarabia głównie w USA, a w USA nie jest łatwo wejść innym na rynek,
bo są ostre wymagania. Produkt sprzedawany w USA musi mieć całą gamę
"certyfikatów" no i przypominam, że w USA rynek jest bardzo mocno
"poblokowany" różnego rodzaju patentami. Mimo to IBM przegrywa na tym rynku
a to o czymś świadczy. Przestańcie więc bujać w obłokach, bo to nie te
czasy, żeby marka IBM powalała na kolana. To i tylko to miałem na myśli
pisząc, że IBM się wyprzedaje.