Re: Monitor 1200x1600 dla programisty - jaki?

Autor: Grzegorz Danowski <gdn__na_at_serwerze__poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:56:00 MET DST

Użytkownik "ethanak" <sweethanak@buziaczek.pl> napisał w wiadomości
news:flvnmd$8sd$1@news.onet.pl...
> Szukam w sieci różnych monitorów, znalezienie tego co chcę przekracza
> chyba moje umiejętności szukania, a wymagania mam całkiem konkretne.
>
> Monitor 1200 x 1600 z pivotem (normalnie pracowałby w pionie, 1200x900
> na pulpit i niżej reszta na okno powiększalnika). Żadnych głośników,
> żadnej panoramy, nie jest mi potrzebna super jakość, martwego piksela to
> pewnie bym nawet nie zobaczył ;)

A nie lepiej dwie zwykłe 19": na jednym pulpit roboczy 1280x1024, a drugi na
okno powiększalnika? Licząc najtańsze po 600 zł, to wyjdzie Ci razem 1200, a
komfort będzie całkiem niezły. No i na ekranie powiększalnika będziesz miał
jeszcze dużo miejsca na np. dokumentację. Ja tak mam. A jak Ci się zepsuje
jeden z nich, to w czasie naprawy spokojnie pomęczysz się na jednym :).

Pozdrawiam
Grzegorz