Monitor 1200x1600 dla programisty - jaki?

Autor: ethanak <sweethanak_at_buziaczek.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:55:55 MET DST

Witam.

Nie bijcie za to że któryś kolejny wątek o monitorach ale...

Szukam w sieci różnych monitorów, znalezienie tego co chcę przekracza
chyba moje umiejętności szukania, a wymagania mam całkiem konkretne.

Monitor 1200 x 1600 z pivotem (normalnie pracowałby w pionie, 1200x900
na pulpit i niżej reszta na okno powiększalnika). Żadnych głośników,
żadnej panoramy, nie jest mi potrzebna super jakość, martwego piksela to
pewnie bym nawet nie zobaczył ;)

W normalnych warunkach poszedłbym do sklepu i obejrzał, ale w firmie
jestem w takiej sytuacji że mam podać typ monitora i ściągną mi go z
hurtowni. No i gdybym podał nie to co trzeba to się może okazać że na
przykład z Linuksem pracować nie będzie bo będzie wymagał specjalnego
windowsowego drivera do włączania...

Pytanie więc: ktoś może polecić jakieś sprawdzone rozwiązanie? Aha, cena
oczywiście gra kluczową rolę.

Ewentualnie - gdzie konkretnie szukać? Bo 99% tego co widzę to albo
panoramy, albo pivota nie mają, albo jakaś szalona cena. Niedawno przez
przypadek znalazłem coś interesującego za jakieś 900 PLN tyle że nie
zanotowałem co to było...

ethanak

--
mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');