Re: Kabel DVI

Autor: toak <toak_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:55:49 MET DST

> Nie zjedzą. Przeczytaj tą dyskusje ze zdjęciami telewizora do końca to

hmmm chyba nie bardzo wiem o jaka dyskusje ze zdjeciami chodzi. Po prostu
ostatniego czasu kupowalem n-ke, wczesniej tv i troche na ten temat
poczytalem na tematycznym forum. Konkluzja jest taka, ze w sprawe mozna
wejsc bardzo gleboko i tym wiecej sie wie tym gorzej dla naszej swiadomosci
o portfelu nawet nie wspomne (kiedys jak sie napalilem na kino domowe za
1800zl, to po dwoch tygodniach bylem "uswiadomiony", ze za 5000 to ja moge
amplituner i dwa glosniki sobie kupic ;) )