Re: Zasilacz i złącza SATA

Autor: wredny_menel <wredny_menel_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:55:49 MET DST

Robbo <robbo@i.luv.spam.com> napisał(a):

> Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

[...]
> sie zabrudzic, nie dostetecznie zwierac itp itd. Oczywiscie takie sytuacje
> moga wystapic ale w praktycznym codziennym zyciu takie sytuacje nie maja
> miejsca.

 Oj mają, mają ;>
  Przekonują się o tym Ci co trzymają dyski w kieszeniach !
  Znaczna liczba zgłoszeń "dziwnej" pracy dysków spowodowana
  jest właśnie kiepskimi stykami które przy napięciach uzywanych w PC
  nie mają szans na samooczyszczenie i wtedy pierwszą poradą udzielaną
  delikwentowi jest "żonglerska złączami" ;PPP