Re: laptop i iplus

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:54:42 MET DST

Użytkownik "tomek.R" <rozNoSPAM@widzew.net> napisał w wiadomości
news:flqokh$b01$1@kujawiak.man.lodz.pl...
> Witam
>
> Chcialbym spytac orientacyjnie czy ktos z forumowiczow spotkal sie z
> sytuacja:
> ze laptop (w tym konkretnym przypadku jest to Asus [w tej chwili modelu
> nie znam] )
> dziala prawidlowo. Przynajmniej na tyle na ile go testowalem, bo nie
> mialem czasu na
> zapuszczenie prime95 czy jakiejs gry.
> Do laptopa podlaczony jest modem iPlus firmy Huawei [w tej chwili modelu
> nie znam].
> Problem:

> [...]

Ja bym jednak stawial na problem z windowsem. Sprawdz podglad zdarzen,
zapytaj tez na grupie z windowsami - nie zaszkodzi rozszerzyc poszukiwania.
Pytanie czy to zawieszenie ustepuje np. po paru minutach, czy jesli
podlaczysz internet po kablu to taki efekt tez sie dzieje, czy nie powoduje
to jakis windows update, czy inny proces aktualizacji softu (java, skype,
jakis winamp, czy inny program, ktory wykryl polaczenie z internetem i
zaczyna laczenie)...

Pozdrawiam
Michal

Pozdrawiam