laptop i iplus

Autor: tomek.R <rozNoSPAM_at_widzew.net>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:54:40 MET DST

Witam

Chcialbym spytac orientacyjnie czy ktos z forumowiczow spotkal sie z
sytuacja:
ze laptop (w tym konkretnym przypadku jest to Asus [w tej chwili modelu nie
znam] )
dziala prawidlowo. Przynajmniej na tyle na ile go testowalem, bo nie mialem
czasu na
zapuszczenie prime95 czy jakiejs gry.
Do laptopa podlaczony jest modem iPlus firmy Huawei [w tej chwili modelu nie
znam].
Problem:

Kiedy uruchamia sie internet, wszystko przebiega bez problemu. Po pewnym
czasie,
(jest to czas losowy: 1minuta, 15s, 10minut, 20minut...) laptop sie nagle
zawiesz.
Jak bylem i z relacji uzytkownika laptop nie zawiesza sie gdy internet nie
jest uruchomiony.
System jest nowy, wszystkie procesy zbedne sa powylaczane, nie ma zadnego
wirusa,
poniewaz system nie jest mulony, ani nie ma zadnej oznaki zuzywania zasobow
czy niestabilnej
pracy laptopa do czasu naglego losowego zawieszenia sie, po uruchomieniu
internetu.
Modem iPlus-a byl juz wymieniany na nowy wiec akurat to bym odrzucal.

Nie wiem jak znalezc winowajce!
a poniewaz ja osobiscie nie mam czasu na przesiadywanie i testowanie
stabilnosci laptopa
czy sprawdzanie niekompatybilnosci sprzetowej pomiedzy laptopem a iPlus-em
prosze o pomoc.

pzdr.