Re: Bardzo maly komputer

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:54:28 MET DST

> Masz tam ceny, oscyluj aokoło 1k $, zważywszy ze dolar tani jest to może i
> gra warta świeczki.

Wartalo by swieczki gdyby 1$ = 0,5 zł :D
Uruchamialbym na tym zaledwie 2 aplikacje, wiec mija sie to z celem by
wydawac na to obecnie ~2500 zł
Takie parametry to jak na moje potrzeby kosmos. Jakby bylo cos takiego na
PII czy PIII to bym bral. Wystarczy mi najtansza konfiguracja pozwalajaca
uruchomic Win2000, a nie jakies C2D czy Pentium M :)