Re: Drukarka, mało używana: atrament czy laser

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:54:10 MET DST

Dnia Fri, 04 Jan 2008 23:39:36 +0100, Roman napisał(a):
> Uscislajac, szukam urzadzenia wielofunkcyjnego.
> Ktory z tych sprzetow bedzie najtanszy w eksploatacji:
> http://sklep.benchmark.pl/pelny_32080.html - HP LaserJet M1005 MFP

HP bym unikał, tym bardziej że widzę że ma podajnik papieru na wierzchu...
Na szczęście już skończyli z tymi idiotycznymi podajnikami papieru gdzie
kartki się wkładało od góry, ale i tak podejrzewam że może to być
problematyczne.

Do tego skanerów HP się nie kupuje - HP ma najbradziej kretyńskie na świecie
oprogramowanie do skanowania! Zeskanowanie więcej niż jednego zdjęcia trwa
kilka-kilkanaście razy dłużej na takim dziadostwie niż na każdym innym
skanerze! BARDZO odradzam.

> http://sklep.benchmark.pl/pelny_39133.html - Canon LaserBase MF3220

Canona nie znam, nie wypowiem się :)

> http://sklep.benchmark.pl/pelny_45015.html - Brother DCP 7010L

Mam jego starszego brata - z wbudowanym faksem - i uważam że to strzał w 10!
Wszystko działa jak należy, a model z faksem jeszcze ma automatyczny
podajnik do skanowania/kserowania co czyni z niego prawdziwe cudo :)

> http://sklep.benchmark.pl/pelny_27159.html - Samsung SCX-4200

Z laserowym Samsungiem spotkałem się raz, i wrażenia jak najbardziej
pozytywne. Co do jakości/wygody skanowania, to niestety nie wiem.

> Na papierze najlepiej wypada Samsung, marka przemawia za HP i Canonem,
> Brother to dla mnie totalna niewiadoma.

Brother od wieeeelu lat robi drukarki, i robi je całkiem nieźle. HP to
największe guano jakie może być - przynajmniej jeśli chodzi o "domowe"
produkty. Ja bym polecił brothera, naprawdę fajna maszynka - kilka znajomych
osób takie kupiło i są bardzo zadowolone z nabytku.

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004