Re: Dysk twardy - zakup

Autor: Marcin G <marci[USUŃTO>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:53:48 MET DST

Użytkownik "Janusz K." <alr6@op.pl> napisał w wiadomości
news:fllm2l$8rr$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
> Moj Segate powoli odchodzi do krainy wiecznych łowów, więc czas na zakup
> czegoś nowego więc Rodacy! Pomóżcie!
>
> Płyta GIGABYTE GA-7VT600, ma złącza IDE oraz SATA, ale jak ją kupowałem
> nie było jeszcze II, więc chyna jest to SATA I
>
> I teraz pytanie - czy można podpiąć dysk SATA II ? (planuję w przyszłym
> roku wymienić procesor i płytę, dysk zostaje).
>
> Jaki CICHY dysk polecacie? Tak ze 160GB mi starczy (obecnie mam 80), do
> pracy standardowej (win XP, internet, ms office). Zawsze miałem dyski
> [...]
Większość dysków jakie kupowałem to WD i jak na razie się nie zawiodłem.
Wcześniej kupowałem Seagate'y ale były za głośne tj. mocno terkotały i
dlatego kupuję teraz WD. Głośność obecnie zależy chyba bardziej od
konkretnego modelu a nie firmy - przykład: w komputerze, który znam stara
ok. 5 letnia Barracuda IV 40GB ATA chodzi dużo ciszej niż roczna Barracuda
120 GB SATA.