Dysk twardy - zakup

Autor: Janusz K. <alr6_at_op.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:53:33 MET DST

Witam,
Moj Segate powoli odchodzi do krainy wiecznych łowów, więc czas na zakup
czegoś nowego więc Rodacy! Pomóżcie!

Płyta GIGABYTE GA-7VT600, ma złącza IDE oraz SATA, ale jak ją kupowałem nie
było jeszcze II, więc chyna jest to SATA I

I teraz pytanie - czy można podpiąć dysk SATA II ? (planuję w przyszłym roku
wymienić procesor i płytę, dysk zostaje).

Jaki CICHY dysk polecacie? Tak ze 160GB mi starczy (obecnie mam 80), do
pracy standardowej (win XP, internet, ms office). Zawsze miałem dyski
SEGATE, ale obecny kupowałem daawno, pamiętam tylko, że wybrałem na IDE, bo
na sata (taki sam model) był sporo głośniejszy. Jak jest teraz i jakie dyski
są obecnie godne zakupu?

Pozdrawiam
Janusz