Re: karty graficzne - wybor

Autor: JMM <j_m_majer_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:53:20 MET DST

Dnia Fri, 4 Jan 2008 09:37:22 +0000 (UTC), "PiotrD"
<pdjakow.SKASUJ@gazeta.pl> w wiadomości <flkuoi$nkl$1@inews.gazeta.pl>
napisał(a):

>Witam, stoje przed wyborrem karty graficznej. I tu mam problem. Wyczytalem, ze
>Gigabyte 8600 GTS 256 MB starsznie sie grzeje, przez co moga wystepowac
>roznego rodzaju problemy. Nie wyczytalem o podobnych problemach przy karcie
>Galaxy 8600 GTS - czy polecacie ta ostatnia? No i kolejne pytanie, czym sie
>roznia karty 8600 GT od GTS? Czy roznica jest tak duza, zeby oplacalo sie
>dokladac stowe do GTS?

Jeśli GTS to dla Ciebie duży wydatek, to szukaj karty oznaczonej jako
GE (Galaxy Edition). To 8600GT z lekko podkręconym rdzeniem i bardzo
szybkimi pamięciami, przez co karta bardzo nieznacznie (w
przeciwieństwie do zwykłej GT) ustępuje wydajnością kartom GTS. Poza
tym Nvidia wypuściła ostatnio nowe modele GTSów (niestety nie pamiętam
oznaczenia), fabrycznie podkręconych po to, żeby wydajnościowo zbliżyć
je do ATI 3850, który normalnie jest dużo wydajniejszy od zwykłej
8600GTS (ale też odpowiednio droższy).

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>