Re: Jaki komputer do gier

Autor: dariusz <dariuszko99_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:53:09 MET DST

OMSON pisze:

> Swoją drogą mam tutaj w pracy od 2 lat Celeron'a D320 podkręconego 50%
> (@3,6GHz) na zwykłym Feel'u 300W :) I co Ty na to - jakoś daje radę tani
> zasilacz... ;)
Tiaaa, przyznam ze jak pracuje w serwisie ponad 2 lata jeszcze nie
zauwazylem zeby cos na niemarkowym zasilaczu podkrecalo sie gorzej lub
lepiej , po prostu albo sie nie wlaczy komp i tyle albo zacznie sie po
chwili wylaczac sam jesli bedzie za malo pradu. Pan administrator ma
jakas manie zasilaczy chyba, widac w jego sbsie (pewnie za unijne
pieniadze z efs) bo nie smialbym posadzic o jakis inny system (!) sie
czesto psuja i wymienia juz tylko na markowe, lol.

Swoja droga jak czasem sobie w wolnej chwili popatrze na sklepie jak
kolesie przychodza w otoczeniu kolegow z gimnazjum wybierac zasilacz za
jakies 500 zl to mi sie chce glosno smiac jak sie trzeba
dowartosciowywac zasilaczem nawet. Nie twierdze ze jakis drozszy nie
jest lepszy bo jest na pewno ale nie znaczy to ze na najtanszym nie
bedzie to dzialac, wszak nie mowimy tu o zestawie z prockiem
czterordzeniowym z szczegolnie pradozernym chipsetem ani grafikach w
crossfire/sli .