Re: Jaki komputer do gier

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:52:54 MET DST

chiroproktolog pisze:

> Nie bądź bardziej papieski od papieża... gdyby MS pilnował
> przestrzegania licencji począwszy od Windows 3.0 już by pewnie nie
> istniał ...
> Napisz, że kupiłeś sobie kiedyś do domu DOS'a a potem Windows 3.0 a
> potem upgrade do Windows 3.1 :)

No właśnie. Nikt święty nie jest. Pamiętam jak właściciele największej
firmy komputerowej obecnie w WLKP (nie wymieniam nazwy ale każdy wie o
jaka firmę chodzi) kiedyś na giełdzie komputerowej na ul. Matejki
sprzedawali oprócz sprzętu także oprogramowanie typu WIN95, MS office97
itp. Mieli nawet za to kolegium, lub sprawę w sądzie, ale z powodu
niskiej szkodliwości społecznej czynu itp. itd. Pozwoliło im to wtedy
tak się finansowo wybić, ze teraz mogą być dystrybutorami m.in.
legalnego oprogramowania i zajmować stanowisko obrońców prawa i
legalizmu. :D
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
btw: jakby mi za to dobrze płacił Bill G. to tez bym wojował na newsach
z potencjalnymi "piratami" ;)

--
pozdrawiam
STranger