Re: Jaki komputer do gier

Autor: chiroproktolog <chiroproktolog_at_onet.eu>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:52:51 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> A co mnie obchodzi że ktoś ukradł sąsiadowi kołpaki z kół?
> Albo wymalował sprayem napis na ścianie? Dokładnie tyle samo.

  Nie bądź bardziej papieski od papieża... gdyby MS pilnował przestrzegania
licencji począwszy od Windows 3.0 już by pewnie nie istniał ...
Napisz, że kupiłeś sobie kiedyś do domu DOS'a a potem Windows 3.0 a potem
upgrade do Windows 3.1 :)

> Nie mam zamiaru przymykać oczu tylko dlatego że *mnie* sprawa
> bezpośrednio nie dotyczy.

  Gdzie zgłaszasz znajomych posiadających nielegalny system MS Windows - po
prostu dzwonisz na Policjię czy gdzieś indziej? I ilu już takich zgłosiłeś?
Dostałeś jakiś medal za to chwalebne działanie?