Re: Mam 2 XP-ki na 1 kompie i jednego chce wywalic

Autor: Przemek M <a_at_a.a>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:52:19 MET DST

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:flgeg9$mj9$1@news.wp.pl...

> Tak jak inne pliki.

Dokladnie, uruchamiasz system ktory jest na partycji C, na poczatek mozesz
dokonac zmian w pliku boot.ini (znajduje sie na C:\) i pozbyc sie z menu
wyboru systemu ktorego nie bedziesz juz uzywal (dla pewnosci zrob kopie tego
pliku jak by poszlo cos nie tak). Po uruchomieniu systemu z C mozesz
spokojnie kasowac wszystko co masz na H (wszystkie pliki 2giego systemu), a
nawet ja przeformatowac spod Windows.