Re: Problem z restartami w trybie 3-D

Autor: trednu <trednu_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:50:32 MET DST

On 30 Gru, 16:57, "Kwodnik" <kwod...@polbox.com> wrote:
> Dziękuję za podpowiedź. Już zapoznałem się z błedem 7F (wczoraj wszystko
> wygogliłem).
> - Memtest przez 5 godzin jak na razie bez błedów,
> - Chce jeszcze dzisiaj zapuścić Prime żeby sprawdzić procesor (jednak nieco
> przetaktowany)

Zostaw memtesta na troche dluzej - powiedzmy na 12h jak nic nie
znajdzie to nie mam pomyslu.
Obawiam sie ze w Twoim przypadku ciezko bedzie zdiagnozowac problem
gdyz moze on
wskazywac na kila zrodel - pamiec, niewyrabiajacy zasilacz.

> Pamięci od 2 producentów w konfiguracji 2x1024 (Kingstone) + 2x512
> (Infineon) pracujące w trybie dual chanel 667MHz - jednostronne.

A co bedzie jak zostawisz jeden rodzaj pamieci - czy blad nadal
wystepuje ? Czy mozesz
podac jakie sa timingi na obu pamieciach ustawione przez producenta
dla
czestotliowsci 667 ? (CPU-Z zdaje sie to odczyta - albo z BIOS'u).

> Jeżeli dzisiaj test procesora wypadnie pomyślnie, jutro podłącze miernik do
> wolnego molexa i sprawdzę co się dzieje. Będę wdzięczny za wskazówki, co
> miernik musi pokazać, żeby być pewnym że zasilacz wyrabia, bądź nie wyrabia
> z mocą.

Podlacz miernik do wolnego molexa ustaw odpowiedni zakres i sprawdz
napiecia na linii 12V,
notuj pomiar w czasie pracy bez obciazenia jak i pod obciazeniem.
Zobacz czy sie miesci w
granicach podanych dla zasilaczy ATX (11.4V - 12.6V).
Nie uzyskasz w ten sposob pewnej odpowiedzi (zasilacz moze pracowac na
granicy poprawnosci
napiec) ale moze uda Ci sie wykluczyc jeden element z ukladanki :)
Powodzenia