Re: Problem z SATA [dyski + dvd+r liteon]

Autor: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki_at_WYWAL_TOwp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:50:25 MET DST

Dnia 30 gru 2007 w liście [news:114a1yqhyjbwh$.dlg@kwinto.prv]
Michal Kawecki [kkwinto@o2.px] napisał(a):

> Proponuję zainstalować jakiegoś osobnego bootmanagera potrafiącego
> wystartować system z płyty CD. Na przykład Smart Boot Managera
> http://btmgr.sourceforge.net, gdyż w całości mieści się on w MBR
> dysku i tym samym nie trzeba zakładać dla niego osobnej partycji
> na dysku.

Tylko że nie mam pojęcia co zrobić, żeby był wybór, np.:
1. Winda
2. cd/dvd

Poza tym napisali, że:

"Aby zainstalować Smart Boot Managera należy:
uruchomić DOS"

Jeżeli chodzi o czysty DOS, bootowany z płyty, to też nie znajduje boot
sektora płyty, więc nawet do DOSa się nie mogę dostać (próbowałem już
go odpalić, żeby uruchomić ręcznie Ghosta).

Na razie jedyną płytą, która się bootuje jest WindowsXP, który po
chwili wczytywania wiesza się, pokazując niebieski ekran.

Ech, zachciało mi się wywalić IDE...

--
Pozdrawiam,
Rafał Wawrzycki