Re: Problem z SATA [dyski + dvd+r liteon]

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:50:25 MET DST

Dnia Sun, 30 Dec 2007 16:06:24 +0100, Rafał Wawrzycki napisał(a):

> Po sflashowaniu MoBo wszystko biega jak trzeba. Ale pojawił się nowy
> problem, ocierający się mocno o NTG'a, ale może pomożecie.
>
> Otóż do tej pory korzystałem z Nortona Ghosta w jakiejś starej wersji.
> Mam płytkę CD bootowalną, przerobioną z obrazu dyskietki, z której
> startuje Ghost. Przy obecnej konfiguracji (same urządzenia SATA, bez
> stacji dyskietek) nie jestem w stanie wystartować z tej płyty. Nie
> pomaga ustawienie w biosie bootowania najpierw z CDROM. System wstaje
> po ustawieniu SCSI, ale łapie od razu bootsektor dysku, a nie płyty.
> [...]

Proponuję zainstalować jakiegoś osobnego bootmanagera potrafiącego
wystartować system z płyty CD. Na przykład Smart Boot Managera
http://btmgr.sourceforge.net, gdyż w całości mieści się on w MBR dysku i
tym samym nie trzeba zakładać dla niego osobnej partycji na dysku.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/