Re: PenDrive 8 GB lub zew.dysk USB?

Autor: Giecze <czechowski_at_post.#skasujto#.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:49:54 MET DST

Michal Kawecki wrote:

>To może zapisz po prostu na tym dysku (lub na płytach DVD) obraz swojej
>partycji z systemem? Polecam program Acronis TrueImage, do pobrania za
>darmo wraz z oprogramowaniem Seagate DiscWizard
>http://www.seagate.com/www/pl-pl/support/downloads/discwizard/discwizard-eula
>.. Warunkiem użytkowania jest posiadanie dowolnego dysku Seagate lub
>Maxtor. I może to być dysk USB.

A niech mnie! A ja cholera przypadkiem kupiłem Seagate FreeAgent GO i
TrueImage Home 10 w pudełku :) BTW, wiesz może której wersji jest to
odpowiednik i czy ma pełną funkcjonalność Acronisa?

PS.
Takie duet to świetna sprawa! Ostatnio mi się niestety włamali do
biura (damn!), i postawiłem stanowisko z bootowalnego DVD TrueImage i
z obrazu z dysku w pół godziny. Normalnie straciłbym z 2-3 dni.

Pozdrawiam

Grzegorz