problem z Hdd WDC

Autor: Zdzislaw Landowski <codeboy_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:49:50 MET DST

Mam bardzo dziwny problem, nie bardzo wiem czy sprzetowy czy softwerowy
wiec zaczne od tej grupy :)
Hdd to: WDC WD300JS-22PDB0. pracuje on na interfejsie serial ata na
kontrolerze pierwszym jako secondary.
Łącznie płyta ma 6 gniazd sata a jest to MSI k9n platinum. mam łącznie 3
HDD wewnątrz lacznie z tym i jeden zewnetrzny na Esata.
dodatkowo jescze napęd Liteona na sata., wszystko chodzi rewelacyjnie, ale
od jakiegos czasu (losowo - narazie nie umiem tego jakos powiazac) po
długiej pracy komputera (>8h i przegrywaniu danych na ten feralny HDD - np
20 minut lub nawet wiecej ale tez i 1 pliku) wysypuje sie słynny komunikat
w Win XP ze zapis opozniony, oczywiscie wiekszosc sie wiesza i ponawia sie
ten komunikat. Po resecie (nie wylaczeniu, ostudzeniu, myslelm ze
temperatura) wszystko wraca do normy i znow moze sobie 8h pracowac. Nie
mam pomysłu gdzie szukać diagnozy, czy to wina HDD - temperatury ?, czy
inne cuda ?