Re: PenDrive 8 GB lub zew.dysk USB?

Autor: Ewa <Ewa_at_komp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:49:50 MET DST

> Przecież wystarczy zajrzeć na stronę producenta...
> http://www.westerndigital.com/en/products/Products.asp?DriveID=262
Czyli właściwie nie wiadomo. W zakładce Akcesoria piszą, że w rzadkich
wypadkach może być potrzebny kabel "ciągnący" z 2 portów USB.
Ciekawe czy taki dostanę na giełdzie.

> Nie.
> 18".
Zatem warto dokupić dłuższy, bo 18" to bardzo mało.
Jakiej długości maksymalnie może być?

> Tak. O ile go spartycjonujesz i sformatujesz.
Jak mam to zrobić jeśli komputer go nie zobaczy?

> W XP - najprawdopodobniej nie. W każdym razie warto się upewnić w
> opcjach urządzenia, czy cache zapisu został wyłączony.
Gdzie takie opcje znajdę? Sprawdziłam dla pendrive'a i takich opcji ani
w Menedżerze urządzeń, ani w Windows Explorerze nie znalazłam.

Dziękuję i pozdrawiam
Ewa